top of page

קציצת עוף אפויות

עודכן: 28 בדצמ׳ 2020

קציצות עוף אפויות שילדים יטרפו וההורים יחגגו

כפי שרשמתי בסטוריז ומקווה שאתם כבר יודעים, אני צמחונית/טבעונית. יש לי שלושה ילדים: אור 15, עדי 13, אייל 5 (אוטוטו לשלושתם יש יומהולדת). אור בגיל ההתבגרות ומחסל סירים כמו פיראנה. אור אוכל בשר/עוף ובינינו, כמה אפשר לחיות על תבשילי הבשר של הסבתא או take away ולכן לאחרונה אני מכינה לו מנות בשריות. הכנתי לו היום קציצות עוף מדהימות ושמחה לשתף אתכם במתכון. כבר שנים שמבקשים ממני מתכון מנצח לקציצות עוף, אז בבקשה:

מתכון: לקלף ולבשל תפוח אדמה. לאחר שמוכן , להוציא את המים מהסיר ולבשל דקה כדי שיתייבש. למעוך לפירה. לגרד גזר גדול דק (כמו בתמונה). לקצוץ דק בצל קטן. לרסק שני שיני שום. לקצוץ דק חופן נדיב של פטרוזיליה וכוסברה. תשלבו על פי הטעם. את כל אלה להוסיף לקערה עם חצי קילו עוף טחון (רבע עוף, רבע הודו) להוסיף ביצה להוסיף שתי כפות פירורי לחם להוסיף כף שמן (זרעי ענבים או קנולה. שמן זית משתלט פה על הטעם אך אפשר להוסיף). תיבול: כפית שטוחה של מלח. מעט פלפל שחור גרוס מעט כמון , כרגע כפית

לחמם תנור 180 מעלות. לשמן נייר אפייה.

להרטיב מעט את הידיים במים וליצור קציצות קטנות. לאחר שסיימתם למרוח על הקציצות שמן. לתנור כ15-20 דקות עד שמשחים מעט. לא יותר מזה כדי שלא יתייבש. אפשר גם לטגן.

️מוזמנים להכין ולתייג, אשמח לעדכון איך יצא.


442 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page