top of page

מרק ירקות עשיר ומזין

עודכן: 28 בדצמ׳ 2020


מרק יכול להיות ארוחה בפני עצמה. ארוחה משביעה, מזינה וטעימה. היתרון במרק הוא האפשרות להכניס לתוכו מגוון ירקות / תוספות שנרצה והקטנטנים יאכלו ולא תמיד זה יבלוט לעין, בטעם או במרקם. מצרפת מתכון למרק ירקות מנחם ומזין המתאים לימים קרירים וגשומים.

זה אחד המרקים הכי עשירים בירקות שאכלתי והיופי הוא שאפשר לשלב כל ירק שתרצו ובכמות שתרצו בהתאם לטעם.

מתכון: להשרות בקערה עם מים חצי כוס גריסי פנינה / גריסים. לא חייבם להכניס למרק גריסים אך אין ספק שזה משדרג את המרק מבחינת טעם, מרקם וערך תזונתי. בינתיים, לקצוץ במעבד מזון: גזר, קישוא, מספר חתיכות של כרובית, עגבניה רכה, חתיכת דלעת, חתיכת דלורית, בטטה, תפוח אדמה, בצל, ראש סלרי. עלים: לקצוץ לפי הטעם כוסברה , פטרוזיליה, סלרי. בנוגע לירקות והעלים: לא חייבים להו,יף למרק את כולם, מה להכניס וכמה בהתאם לטעם.

היות ויש לנו הרבה ירקות, להשתמש ביחידה שתיים מכל ירק ולא יותר. לסיר גדול להוסיף כף שתיים של שמן, להוסיף את הבצל, הסלרי הגזר, לטגן מספר דקות על אש נמוכה ולהוסיף את כל הירקות והגריסים. לערבב, להוסיף מים רותחים. לגבי כמות מים: מדובר במספר כוסות מים. צריך שיכסו את הירקות ויותר. שזה לא יהיה סמיך מידי. זכרו כי גריסי הפנינה סופחים מים ולכן שימו לב שיש מספיק מים. לתבל עם כפית מלח, מעט פלפל שחור , כורכום. לאחר כעשרים דקות בערך להוסיף את העלים הירוקים הקצוצים. לטעום, לתקן תיבול.

אני לא מוסיפה עוף אך בהחלט אפשרי. .

952 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page