top of page

דייסת כוסמת בהכנה בייתית

עודכן: 28 בדצמ׳ 2020

דייסה המתאימה בדיוק לסופשבוע החורפי שמגיע הדייסה מפנקת, מחממת, משביעה, בריאה ובהכנה בייתית! (לא אינסטנט). את הדייסה הבייתית אפשר להכין מכל מה שנבחר כדוחן, סולת, כוסמת, קינואה וכו'. הפעם בחרתי להכין דייסה מכוסמת. הכוסמת הנבחרת היא כמובן הכוסמת הירוקה, העשירה בערכים תזונתיים וזאת בהשוואה לכוסמת החומה, הקלויה. אין ספק שאם אתם אוהבים כוסמת, תאהבו דייסה בטעם כוסמת. אם לא טעמתם לעולם או לא ממש אוהבים כוסמת, מציעה בכל זאת לתת לדייסה צ'אנס ו/או לבחור בדייסה שונה.

מתכון: לקבלת דייסה סמיכה: רבע - חצי כוס דגן: לטחון. (אפשר להשרות לפני. לא חייבים. השריה של כחצי שעה. ההשרייה חשובה בייחוד אם יש בעיות עיכול. אם השרתם תייבשו). לאחר שטחנתם, יצא מהטחינה מרקם של אבקה/קמח וזה מצוין. לסיר קטן להוסיף כוס וחצי של משקה לבחירה. אני השתמשתי בסויה. להוסיף את הדגן הטחון, לערבב ולבשל עד שמתקבלת דייסה סמיכה. מדובר במספר דקות בלבד. אם הדייסה סמיכה לטעמכם, תוסיפו עוד כרבע כוס נוזל.

לדייסה ניתן להוסיף, בהתאם לטעם וטעימות: קינמון/מייפל/סילאן/דבש מעל גיל שנה, פירות מרוסקים או חתיכות קטנות ועוד לפי הטעם. מוזמנים להכין, לצלם, להעלות ולתייג אותי. אשמח לפידבק


5,489 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page