top of page

קרפ לארוחת בוקר מפנקת

עודכן: 28 בדצמ׳ 2020

לא רק לחם לארוחת בוקר. מוזמנים להכין קרפ מפנק במגוון טעמים ותוספות. משחק עם הרכיבים יתן לכם ערכים תזונתיים שונים וזו בהחלט יכולה להיות ארוחה מזינה ומשביעה. 5 דקות הכנה וקיבלתם ארוחת בוקר מפנקת כמו בבית קפה, כאילו אין קורונה.


** מתכון (ל 4-3 קרפים) ** ביצה אחת. רבע כוס חלב סויה/פרה/שקדים. רבע כוס קמח (לא קמח תופח. כן קמח כוסמין/כוסמין מלא/קמח לבן וכו' לבחירתכם) כף מייפל או כף סילאן. אפשר גם פחות. תלוי ברמת המתיקות הנדרשת. אם אתם מתכוונים למרוח ממרח מתקתק אז עדיף להוריד בכמות. * 1-2 כפיות ממרח שקדים או ממרח בוטנים (מי שאוהב ממרח בוטנים זו שלמות! אני מעדיפה ממרח שקדים וכך הטעם של הקרפ עדין יותר ולא משתלט והממרחים משתלבים טוב יותר).


*אופן ההכנה* לערבב את כל הרכיבים. לחמם מחבת נון סטיק ולשמן עם שמן לבחירה. השתמשתי בשמן קנולה כי לא רציתי שיהיה טעם משתלט של השמן אך אפשר ועדיף מבחינה בריאותית להשתמש בשמן קוקוס. לשפוך מעט על המחבת ובתנועות מעגליות עם הכף לשטח כדי שיצא קרפ דק או "לשחק" עם המחבת מצד לצד. כשיש בועיות להפוך לצד שני עד להשחמה. ועכשיו אפשר לבחור ממרחים: גבינה, שקדיה, חמאת בוטנים, ריבה וכו'. אל תשכחו ירקות או פירות בצד


לקטנטנים מצריך טעימות לרכיבים ומיומנות אכילה של אוכל אצבעות


993 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page