top of page

עוגיות שקדים

עודכן: 28 בדצמ׳ 2020


אי אפשר להתעלם מריח הוניל-שקדים שאפף את כל הבית על הבוקר והוציא את הילדודס מהמיטות.

הכנתי הבוקר עוגיות שקדים הכי קלות, מהירות להכנה, בריאות, טבעיות ועם טעם מאוד עדין של שקדים. העוגיות כל כך משביעות שמספיק עוגיה אחת כדי לסגור את הפינה של המתוק ☺️ ומה שטוב בעוגיות אלו זה שהעוגיות מכילות את כל אבות המזון ומורכבות ממזונות טבעיים ואיכותיים (שיבולת שועל, שקדים)

למי העוגיות מתאימות? לכולם! גם למבוגרים וגם לקטנטנים. אלה עוגיות עדינות מאוד בטעמן. לא עוגיות שחיתות. מתאימות גם לפעוטות שצורכים כבר מתוקים וממליצה להעדיף עוגיות בריאות ומזינות אלו על פני המעובדות. העוגיות מתאימות גם לנמנעים מגלוטן וגם לצליאקים. נעבור למתכון וכמו תמיד אני מדגישה שניתן לשחק עם הרכיבים בהתאם לטעם ולצורך.

מרכיבים: ✔כוס ממרח שקדים (שקדימון, שקדיה וכו' לבחירתכם). שקדים יספקו לנו מקור מצוין לשומן ומכילים גם חלבון, סיבים תזונתיים ועוד.

✔כוס ושליש של קמח שיבולת שועל. לצליאקים- ש"ש ללא גלוטן. את קמח השקדים אני מקבלת על ידי טחינה של ש"ש. צריך מעבד מצוין לעניין או מטחנת תבלינים. אני משתמשת, לדוגמא, בויטמיקס ויודעת שגם הנינג'ה טובים לכך. שיבול שועל היא מקור איכותי לפחמימה. מכילה גם סיבים תזונתיים וחלבון.

✔7-8 כפות מייפל 100% מייפל ולא סירופ בטעם מייפל. זה נשמע לכם הרבה אך לא כך. זה יתחלק בין 20 עוגיות בערך.

✔2 כפיות תמצית וניל איכותית.

✔כפית אבקת אפייה.

✔ קורט מלח. ממש נגיעה ☺️ אופן ההכנה: מערבבים בקערה את כל הרכיבים. מכינים מעין כדור גדול. סוגרים בשקית ולמקרר לנוח לכחצי שעה. בינתיים, משחקים עם הילדים ומחממים תנור ל 180 מעלות. מוציאים מהמקרר ומגללים כמות קטנה של "בצק" בידיים. תעסו אותו בין הידיים כדי שיווצר כדור קטן ואז למעוך ולהניח על נייר אפייה. ליצור עוגיות קטנות בגדלים דומים.

להכניס לתנור למקסימום 10 דקות ולהוציא לפני שנשרפים. להניח את נייר האפייה על השיש ולאכול לאחר שמתקרר. העוגיות יהיו רכות, נימוחות ומעט "דביקות". לאחסן בקופסא סגורה לחמישה ימים מקסימום.

🙋‍♀️לקטנטנים-אתם מכירים אותי כבר, אני לא ממליצה להגיש לתינוקות ופעוטות ממתקים. אם הם כבר אוכלים מתוקים, אז זה עדיף על פני המעובדים. מצריך מיומנות אכילה מתאימה ולא לשכוח לצחצח שיניים 😁 מוזמנים להכין, לתייג ולעדכן איך יצא.שתהיה שבת נפלאה 🌸

2,821 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page